Pomoc

Potřebujete poradit s velikostí?

Rádi vám pomůžeme: 483 712 297

Doprava ZDARMA

Nejčastější dotazy zákazníků

AKCE platná od 5.9.2015 do 31.12.2015  -  DOPRAVA  NA  VŠE  ZDARMA

Kdy dostanu zboží, které si dnes objednám? 

Všechny nabízené výrobky v eshopu jsou skladem a odesíláme je většinou ještě v den objednání nebo do 24 hodin.   Ve vyjjimečných případech po dohodě.   V případě osobního odběru na prodejně je výrobek připraven k vyzvednutí ihned. V případě více výrobků z více prodejen po dohodě.

 

Co mám dělat, když mi zaslané zboží nevyhovuje? 

Nic se neděje vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
- nevyhovuje velikost - pošlete nám výrobek zpět a my Vám jej vyměníme za jinou velikost, pro urychlení udělejte on-line objednávku v eshopu a do poznámky uveďte VÝMĚNA - ZDARMA
- nevyhovuje typ výrobku a chci za něj jiný - pošlete nám zpět ten vracený a do přiloženého formuláře vyberte typ na výměnu a my Vám jej vyměníme ZDARMA, pro urychlení udělejte on-line objednávku v eshopu a do poznámky uveďte VÝMĚNA - ZDARMA . Pokud bude výrobek jiné ceně něž ten vracený rozdíl vrátíme nebo rozdíl doplatíte
nevyhovuje žádný parametr v tom případě máte 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu a my Vám obratem vracíme peníze na účet

 

Kam mám výrobek k vrácení poslat ?

Výrobek k vrácení nebo výměně zašlete obyčejnou poštou (např.jako doporučený dopis) na adresu : KERBO , Liberecká 1, Jablonec nad Nisou, 466 01 více info zde .

 

Sháníte výrobek, který již nemáme ve Vaší velikosti?

Pokud v nabídce již nemáme výrobek ve Vaší velikosti, nebo sháníte výrobek námi prodávané značky napište nám info@kerbo.cz nebo nám zavolejte na telefon 483 712 297 a my se Vám jej pokusíme dodat v co nejkratší době a v co nejlepší ceně.

 

Kdy dostanu zpět peníze za vrácený výrobek?

Ihned jakmile se nám Váš balíček vrátí zpět budete informováni e-mailem.  Výrobek vrácený zpět k výměně nebo k vrácení částky by měl být nenošený v původním neponičeném obalu a opatřen nepoškozenou visačkou. Vrácení peněz na účet následuje v průběhu 5 dní.

 

Jakou přepravní službou vybrané zboží dostanu?

Vámi vybraný výrobek bude dodán prostřednictvím přepravních služeb firem Česká pošta a PPL více  DOPRAVA  ZDARMA zde .

 

Reklamace zboží

Pokud budete mít výrobek k reklamaci tak neotálejte a zašlete nám jej zašlete na adresu : KERBO , Liberecká 1, Jablonec nad Nisou, 466 01 . 
Na vráceném zboží prosím označte vadu a popište důvod reklamace. Společně s výrobkem zašlete také kopii dokladu o koupi. Pro zjednodušení můžete využít náš Reklamační list. Ihned po obdržení začneme Vaši reklamaci vyřizovat. Reklamace se vyřizují va spolupráci s našimi dodavateli v co nejrychlejším termínu. Zákonná doba 30 dnů je pro nás závazná a většina reklamací je vyřizována v rychlejším čase.

 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? 

Jsme připravení na ni ihned odpovědět na   INFO  LINCE  -  483 712 297  nebo emilem  info@kerbo.cz .

 

Váš KERBO team